miercuri, 18 august 2010

Fişă de bioblibiografică

Data naşterii: 1 octombrie 1935
Locul naşterii: Comuna Tudor Vladimirescu, Jud. Galaţi
Naţionalitate: română
Profesie: actor la Teatru Dramatic "Fani Tardini" Galati




Un comentariu:

  1. Buna, Jianu!

    Numele meu este Ioana Hârjoghe, iar tatal meu, Marcel Hârjoghe, a fost coleg de scena cu bunicul tau.

    Ma bucur ca am descoperit blogul creat de tine si te felicit pentru felul frumos de a-i pastra memoria.

    Imi amintesc cu emotie de momentele copilariei petrecute in teatru si stiu ca bunicul tau a fost unul dintre cei mai talentati actori.

    Ti-am scris pentru ca am intrat recent in posesia unei inregistrari a spectacolului „Domnul Puntila si sluga sa Matti“, unde actoul Mitica Iancu are rolul principal.
    Daca nu o aveti in arhiva personala, m-as bucura sa-ti fac o copie.
    Eu locuiesc acum in Bucuresti, filmul este mare, exclus sa fie trimis prin transfer sau ceva similar. Ajung la sf. lui august in Galati si poate reusim sa ne vedem.

    Voi aveti ceva filmat?
    Din pacate, se pare ca, s-au pastrat foarte putine materiale video.

    Anul trecut am contactat TVR-ul, dar fara succes.

    Te rog sa-l saluti pe tatal tau din partea mea.
    Numai bine!

    Cu drag,
    Ioana

    P.S: adresa de e-mail nu este valida, am incercat sa-ti scriu pe privat, dar fara succes.
    Imi poti raspunde aici: artaccent.ihc at gmail dot com

    RăspundețiȘtergere